Prodaja majic kot priložnost za spletni zaslužek

Tom 23. septembra, 2015 0
Prodaja majic kot priložnost za spletni zaslužek

Ste se že kdaj ukvarjali s Facebook oglaševanjem? Če imate pri tem že izkušnje, se vam ponuja lepa priložnost, da zaslužite s spletno prodajo majic. Seveda priložnost pride v poštev tudi za tiste, ki teh izkušenj nimate, vendar se morate zavedati, da na samem začetku najverjetneje ne bo šlo tako uspešno kot izkušenim oglaševalcem. No, morda pa z odlično idejo, temeljito raziskavo ciljne publike in kančkom sreče vendarle. Vsekakor ne bi bili prvi.

Za spletno prodajo majic ne boste potrebovali spletne trgovine, niti vam ne bo potrebno skrbeti za naročanje in pošiljanje majic. Tako lahko s prodajo pričnete kar takoj, seveda pa vam svetujemo, da si vzamete še kakšen dodaten dan ali teden za pripravo, saj si boste na ta način povečali možnost za uspeh.

Prodajo majic omogočajo različne spletne platforme, med najbolj priljubljenimi pa sta naslednji:

Proces je pri obeh zelo podoben, glavna razlika med omenjenima platformama pa je v tem, da je Teespring primarno namenjen državljanom USA, medtem ko je Fabrily v osnovi namenjen prebivalcem Evrope. O tem pričajo tudi stroški pošiljanja.

Pričnete tako, da se na spletni strani najprej registrirate. Nato lahko s pomočjo aplikacije kreirate svojo majico. Izbirate lahko med številnimi grafičnimi dizajni, prav tako lahko na majico dodajate napise z najrazličnejšimi pisavami. Bolj priporočljivo sicer je, da v programu za urejanje slik (npr. v Photoshopu) izdelate lasten dizajn, ga shranite v .png obliki ter ga nato prenesete na majico. Če izkušenj z dizajniranjem nimate, vam priporočamo, da dizajn naročite – cena ne bo visoka, hkrati pa boste svoj čas lahko raje namenili raziskavi trga, kateremu boste majico prodajali.

Na Facebooku izdelajte novo stran, ki naj bo usmerjena nišno. Osredotočite se lahko na določen hobi ali poklic, za prodajo majic je npr. zelo priljubljen poklic medicinskih sester. A ker je hkrati tudi zelo zasičen, bo mnogo boljše, da se lotite nečesa drugega. Naredite sliko svoje majice, jo objavite kot prispevek na FB strani, nato pa se lotite oglaševanja. Izberite promoviranje prispevka na FB strani in najprej dobro raziščite, kateri interesi pridejo v poštev. Prav tako z logičnim sklepanjem poskusite ugotoviti, ali bi vašo majico raje kupovale ženske ali moški in koliko približno bi bili stari. Ko boste vse to podrobno raziskali, se vrnite na platformo, kjer lahko prodajate majice.

Tam ste torej na majico dodali svoj dizajn, zdaj pa je čas, da izberete še barve ter vrste majic. Na voljo so vam tudi puloverji, vendar vam priporočamo, da v eni kampanji prodajate samo kratke majice, za prodajo puloverjev pa pričnete s povsem novo kampanjo. Določite lahko tudi ceno, po kateri bo majico možno kupiti – ta naj bo nekje v rangu od 18 do 23 € – odvisno tudi od tega, koliko različnih barv ste uporabili. Uporabite največ tri, bolje dve ali eno, saj boste na ta način od posamezne majice prejeli večji zaslužek. Ko vse to uredite, napišite še krajšo prodajno vsebino, ki bo vidna na strani platforme z majicami – na podstrani, kjer bo prikazana vaša majica in kjer jo bo torej tudi možno kupiti.

Aplikacija za kreiranje majic

Nato se vrnite na Facebook in dokončajte svoj oglas. Vsebina oglasa naj bo kratka in udarna, ciljno publiko lahko pozivate tudi k všečkanju ali deljenju. Priporočamo vam, da naredite več oglasov – razdeljenih po spolih, letih in interesih, vsakemu oglasu pa nato za oglaševanje namenite manjši znesek. Če boste za posamezen oglas odšteli vsaj 5 € na dan, boste že po prvem dnevu videli, ali ste na pravi poti. Takoj boste videli, kateri oglasi oz. katero targetiranje pije vodo, katere pa je smiselno ugasniti. V kolikor se prav noben oglas ni obnesel, se morate vprašati, ali je majica z vašim dizajnom zares tako všečna, da bi jo ljudje z veseljem nosili. Če pa kateri izmed oglasov zelo izstopa, vanj investirajte čim več, saj boste na ta način iztržili največ.

Glavni razlogi za neuspeh so trije:

  • Vaša majica ni dovolj dobra, da bi jo bili ljudje pripravljeni nositi.
  • Zgrešili ste s targetiranjem oglasov na Facebooku.
  • Ljudje, ki so del vaše niše, niso dovolj zagreti, da bi kupili majico, ali pa nimajo denarja.

Če se nameravate v prodajo majic podati resno, računajte na težak začetek ter veliko učenja, predvsem glede Facebook oglaševanja in targetiranja oglasov. Prav tako morate imeti neko začetno vsoto denarja, ki jo boste namenili za oglaševanje, hkrati pa vas ne bo prehudo udarilo, če iz investicije ne bo nič. Zelo pomembno je, da se ne predate ob prvem neuspehu, vendar da ste vztrajni, da preizkušate različne strategije in da o promociji majic na spletu ves čas iščete koristne informacije.

Comments are closed.