Ste že slišali za Google Search Console?

Tom 23. junija, 2015 0
Ste že slišali za Google Search Console?

Že več kot mesec dni, bolj natančno od 20. maja 2015, Google Webmaster Tools ne obstaja več. Vsaj ne pod takšnim imenom, saj so se pri Googlu odločili, da orodje predstavijo pod novo blagovno znamko – Google Search Console.

Google Search Console - logo

Zakaj so se po skoraj 10 letih odločili za spremembo imena? Predvsem zato, ker beseda ‘webmaster’ v slovenščini pomeni spletni strokovnjak, njihovo orodje pa je namenjeno vsem, ne le mojstrom interneta. Pri Googlu pravijo, da je orodje namenjeno tudi posameznikom, ki jim spletne strani predstavljajo le hobi, majhnim podjetjem, strokovnjakom spletne optimizacije, spletnim tržnikom, programerjem, grafičnim oblikovalcem, razvijalcem aplikacij, seveda pa tudi internetnim mojstrom.

Če povzamemo, so se pri Googlu zbali, da bi staro ime prestrašilo ne tako izkušene uporabnike, dejstvo pa je, da je orodje, ki po novem sliši na ime Google Search Console, povsem intuitivno in preprosto za uporabo – tudi za navadne smrtnike.

Zanimivo je, da v kolikor v Google vpišete ‘Google Webmaster Tools’, se vam še vedno izpiše istoimenski zadetek, medtem ko se pri vpisu ‘Google Search Console’ pojavi novo ime. URL naslov povezave pa ostaja enak, je pa res, da je Google za ‘novo’ orodje pripravil tudi krajši spletni naslovg.co/SearchConsole.

Google nadzorna plošča

Glavna razlika med starim in novim orodjem je torej v samem imenu blagovne znamke, so pa pri Googlu naredili tudi nekaj manjših sprememb znotraj samega orodja. Predvsem so spremembe povezane s tem, da vse več ljudi za brskanje po spletu uporablja mobilne naprave, zato so pri sekciji ‘Analitika iskanja’ dodali filtre, ki segmentirajo iskanja glede na vrsto naprave. Dodali so tudi nekaj drugih filtrov, zanimiv je predvsem filter vrste iskanja, kjer je možno izbrati ‘splet’, ‘slika’ ali ‘video’.

Če se v malce prenovljeno nadzorno ploščo Google Search Console še niste vpisali, si vzemite 10 minut časa in jo preglejte. Morda pa vas čaka pomembno obvestilo ali pa boste med ključnimi besedami, prek katerih vašo spletno stran dosežejo obiskovalci, našli super priložnost za izboljšavo in s tem povečanje obiskanosti spletišča.

V kolikor pa spletne strani v nadzorno ploščo še niste dodali, to kar hitro storite. Ne pozabite, da morate dodati tako ‘www’ verzijo kot tudi verzijo brez ‘www’, nato pa v orodju določite, katera izmed njiju je primarna. Dodajte tudi zemljevid spletnega mesta (sitemap.xml)!

Comments are closed.