Internet je postal globalen trg, kateremu se ne more upreti prav noben posel. Tudi tisti trgovci, ki poslujejo izključno preko fizičnih poslovalnic, izrabljajo prednosti svetovnega spleta za pospeševanje prodaje, medtem ko nekateri prodajalci poznajo le prodajo preko spleta, fizičnih objektov pa niti nimajo. A treba je znati prodajati preko spleta – poglejmo si torej pet nasvetov za pospeševanje prodaje na spletu.
1. Poskrbite za opaznost spletne predstavitve. Internet je odlično prodajno orodje prav zaradi množice potencialnih strank. Praktično vsak potrošnik informacije išče na spletu, zato je ključnega pomena, da je naša spletna predstavitev vidna, takoj dosegljiva vsakomur. Spletna stran mora biti opazna, poskrbeti moramo za stalen dotok obiskovalcev. To dosežemo s spletno optimizacijo, ki poskrbi, da se stran potencialnim strankam prikaže na vrhu rezultatov iskanj v spletnih iskalnikih, dodaten učinek pa dosežemo z različnimi načini promocije. Povezavo do spletne strani pustimo na sorodnih spletnih straneh in družbenih omrežjih.
2. Vsebina in oblika spletne strani. Sama spletna stran je neposredno prodajno orodje, ne glede na to, ali gre za spletno trgovino ali le za podajanje informacij, ki vodijo do takšnega ali drugačnega nakupa. Vsebino spletne strani je treba optimizirati tako, da napeljuje obiskovalca k nakupu. Poskrbimo za prodajna besedila, primerne slike in druge vsebinske elemente. Tudi oblika spletne strani naj teži k prodaji – navigacija naj bo jasna, prodajni elementi izpostavljeni. Naj za spletno stran poskrbijo strokovnjaki!
3. Pridobite stranke z oglaševanjem! Ena izmed najbolj zanesljivih oblik za učinkovito pospeševanje prodaje je oglaševanje, ki pa mora biti izvedeno spretno. Že z majhnim vložkom lahko pridobimo veliko dobro targetiranih obiskovalcev, ki predstavljajo zainteresirane potencialne stranke. Oglašujemo torej tistim, ki jih naša ponudba zanima, predvsem pa se za to uporabljajo oglaševalski servisi z velikim številom uporabnikov – izkoristimo Google in Facebook.
4. Ustvarimo zaupanja vredno skupnost. Spletna stran naj ne bo le enkratna postaja obiskovalcev. Veliko lahko dosežemo s spretno oblikovano skupnostjo zadovoljnih strank in drugih, ki jih zanima naša ponudba. Predvsem družbena omrežja nam omogočajo, da enostavno zberemo naše potencialne stranke in jim posredujemo našo ponudbo.
5. Optimizirajmo vsako podrobnost. Bodimo pozorni na vse, kar lahko vpliva na učinkovitost spletne strani. Testirajmo različne barve, oblike, postavitve, besedila in slike. Neprestano se trudimo s spletno optimizacijo, spreminjajmo načine pridobivanja obiskovalcev. V končni fazi se posvetimo tudi spletnemu gostovanju – naj bo strežnik kar se da odziven, ponudnik gostovanja pa zanesljiv in prilagodljiv. To bo dalo dobre temelje in prispevalo k uspehu spletne prodaje!
Comments are closed.