10 zlatih pravil za poslovno bloganje

Tom 8. maj, 2015 0
10 zlatih pravil za poslovno bloganje

Poslovno bloganje ima zelo velik vpliv na posel. Gre za eno izmed najboljših tehnik pridobivanja novih obiskovalcev na spletno stran, hkrati pa se poveča tudi verjetnost, da bo obiskovalec opravil določeno akcijo, npr. nakup izdelka v spletni trgovini. Žal ni dovolj, da le na hitro objavimo blog objavo, saj z napačnim pristopom lahko naredimo več škode kot koristi.

Zanimiv podatek je, da majhna podjetja, ki imajo na svoji spletni strani postavljen tudi aktiven blog, na katerem konstantno objavljajo zanimive objave, prejmejo v povprečju 126 % več povpraševanja in 55 % več obiska v primerjavi s poslovnimi spletnimi stranmi brez bloga.

V nadaljevanju smo pripravili 10 zlatih pravil, ki bi jih moral upoštevati vsak bloger.

1. Kratek in zanimiv naslov

Vsak prispevek potrebuje jedrnat in zanimiv naslov, ki bo obiskovalca pritegnil k branju. Priporočljivo je, da je poleg naslova in kratkega opisa prispevka tudi slika, ki pritegne pozornost obiskovalca. Zelo dobro se obnese naslov v obliki vprašanja, prav tako pa tudi naslov s številko, torej takšen, kakršnega smo danes uporabili tudi sami.

2. Ne pretiravajte z dolžino objav

Večina danes nima veliko časa, zato dolge objave marsikoga že v samem začetku odvrnejo. Glede na to, da je en blog prispevek le ena misel, ideja ali vprašanje, poskusite vsebino obdržati kratko in jedrnato. Najbolje bo brez ovinkarjenja in čim bolj direktno.

3. Vedno objavljajte le unikatno vsebino

Preden pričnete s pisanjem prispevka, dobro razmislite, o čem boste pisali in kako bo napisana vsebina pomagala bralcem. Bodite izvirni in ne prepisujte od drugod.

Bodite unikatniTudi spletni iskalniki ne marajo podvojenih vsebin, zato lahko, v kolikor ste že prepisovali, pričakujete, da bo vaša stran kaznovana z nižjimi uvrstitvami v iskalnikih.

4. Bodite vztrajni in konstantni

Poskusite objaviti vsaj dva prispevka na teden. Zavedati se morate, da je najtežji začetek, ko pa enkrat dobite občutek za pisanje kakovostnih prispevkov, pa zadeve stečejo kar same od sebe. Najslabše je, da na vsaka dva meseca objavite en dolg prispevek, saj s tem obiskovalcem dajete vedeti, da vam komunikacija z njimi ne pomeni prav veliko.

5. Pišite kot človek

Ko pišete prispevke, ne bodite kot robot, ki piše le zato, da bo objavljen nov prispevek. Preučite potrebe obiskovalcev – kaj želijo, da bi objavili, pri pisanju pa bodite verodostojni, originalni, lahko tudi humorni. Ljudje radi prebirajo vsebine, s katerimi se poistovetijo, seveda pa tudi vsebine, prek katerih izvejo kaj novega.

6. Osredotočite se na grajenje verodostojnosti in zaupanja

Ne obremenjujte se s številom všečkov na Facebooku ali številom sledilcev na Twitterju. Vaš cilj je, da redno objavljate kakovostne prispevke in na ta način gradite verodostojnost in zaupanje. Najbolj pomembno je, da obiskovalci v vas prepoznajo zaupanja vrednega strokovnjaka, saj so vaši bralci hkrati tudi potencialne stranke.

7. Ne pozabite na slike in CTA gumbe

Slike povedo več kot sto besed. Veliko pove tudi dejstvo, da objave s sliko na Twitterju prejmejo približno 350 % več klikov kot objave brez slike.

CTA - Call To Action

Poleg slik naj ima vsak blog prispevek tudi nek CTA (Call-To-Action), ki je lahko klik na povezavo, izpolnitev ankete, kontaktnega obrazca, naročilo na prejemanje e-novic ipd. Le tako boste iz bloga lahko iztisnili kar največ.

8. Blog naj bo prisoten na spletni strani

Že tako je težko doseči, da bi obiskovalci prebirali blog in po možnosti prispevek delili dalje, če pa je blog postavljen kot samostojna stran, pa je vse skupaj še toliko težje. Priporočamo vam, da blog postavite direktno na spletno stran, povezavo do bloga umestite tudi v glavni meni, po možnosti pa izvleček zadnje objave ali dveh prikažete tudi na vstopni strani.

9. Razdelite prispevek na manjše enote

Verjetno se strinjate, da dolga vsebina brez krajših odstavkov že sama po sebi odvrača od branja. Zelo pomembno je, da prispevek razdelite v krajše odstavke, pri tem pa uporabljajte tudi podnaslove, oštevilčena ali neoštevilčena naštevanja, slike, lahko tudi video. Naj bo vaš blog za bralca ‘psihološko udoben’.

10. Objavljajte ‘zimzelene’ prispevke

Opisovanje zanimivih pripetljajev, ki so se ravno zgodili, vam bo na kratek rok sicer prineslo kar nekaj obiskovalcev, na dolgi rok pa ne veliko, saj bodo informacije že zastarele. Zato je bolje, da se osredotočite na pisanje tako imenovanih zimzelenih vsebin, ki vedno ostajajo aktualne. Tako bo poskrbljeno za reden prihod novih in novih obiskovalcev.

Komentiraj »