Meta opis v letu 2018

Tom 30. januar, 2018 0
Meta opis v letu 2018

Meta opis je besedilo, ki se v spletnih iskalnikih pojavi pod glavnim naslovom in URL povezavo. Do nedavnega je dolžina meta v iskalniku Google znašala okoli 160 znakov, ob zaključku leta 2017 pa so pri omenjenem iskalniku poskrbeli za nepričakovano spremembo. Meta opis je od takrat precej daljši – vanj lahko zapišemo do približno 320 znakov.

Kaj to pomeni za lastnike spletnih strani, ki želijo privabiti čim večje število obiskovalcev? Ali meta opis vpliva na pozicije v iskalniku Google? Je stare (kratke) meta opise potrebno posodobiti? Kako napisati meta opis, da bo spletna stran deležna čim več klikov? Se meta opis vedno prikaže med rezultati iskanj? Na vsa vprašanja bomo odgovorili v današnjem prispevku.

Kaj je glavna naloga meta opisa?

Primarna funkcija meta opisa je, da uporabnika iskalnika (npr. Googla) spodbudi k obisku spletne strani. Zelo pomembno torej je, da je meta opis napisan na način, ki uporabnika spodbudi h kliku na povezavo. V njem povejte, zakaj naj obiščejo vašo stran, kaj bodo z obiskom pridobili, katero težavo jim boste pomagali odpraviti in podobno. Meta opis naj vključuje tudi poziv k dejanju (ang. Call to Action), na primer:

  • Obiščite našo stran in preverite super ugodno ponudbo!
  • Udeležite se naše delavnice in si zagotovite certifikat!
  • Preverite, kako odkleniti bonus brezplačne dostave!
  • Oglejte si kratka navodila s slikami in postanite strokovnjak tudi vi!

Ali ključna beseda v meta opisu vpliva na uvrstitev v iskalniku?

Pri Googlu so že večkrat dali jasno vedeti, da ključna beseda v meta opisu ne vpliva na uvrstitev spletne strani v iskalniku. Zagotovo pa to ne velja za naslov, ki je zelo pomemben dejavnik algoritma razvrščanja iskalnih rezultatov.

Je ključno besedo sploh potrebno vključiti v meta opis?

Svetujemo vam, da ključno besedo v meta opisu uporabite, saj boste s tem povečali možnost, da se bo med rezultati iskanj dejansko prikazal opis, ki ste ga napisali sami.

Meta opis v izvorni kodi torej ni vedno prikazan med rezultati iskanj?

Google za opis iskalnega rezultata uporabi besedilo, ki se mu glede na iskalno poizvedbo zdi najbolj primerno. Lahko prikaže meta opis, lahko pa tudi del vsebine na vaši spletni strani. Ravno zato smo v prejšnjem odgovoru napisali, da je ključno besedo smiselno uporabiti v meta opisu.

Kaj pa, če na spletni strani nimam meta opisov?

Tudi v tem primeru se bo pri vašem iskalnem rezultatu v Googlu prikazal kratek opis, ki bo vzet neposredno s spletne strani. Če boste npr. napisali članek o prenosnih računalnikih različnih blagovnih znamk, nekdo pa bo v iskalnik napisal poizvedbo »prenosni računalnik Lenovo«, se mu bo pri vašem iskalnem rezultatu pri opisu prikazalo nekaj stavkov, kjer ste pisali o prenosnem računalniku Lenovo.

Kako urejati meta opise na WordPress spletni strani?

Za urejanje meta opisov boste potrebovali temu namenjen WordPress vtičnik. Priporočamo vam uporabo vtičnika Yoast SEO, saj so njegovi razvijalci vtičnik že posodobili, da podpira možnost vnosa 320 znakov dolgega meta opisa. Poleg tega ima omenjeni vtičnik tudi številne druge uporabne funkcije, s katerimi boste pozitivno vplivali na optimizacijo svojega spletnega mesta.

Komentiraj »