Vam je na misel prišla ideja, da bi sebe ali svoje podjetje predstavili tudi na spletu? Vse lepo in prav, vašo zamisel močno spodbujamo, toda nikar ne pričakujte enostavne poti do vidnosti in prepoznavnosti. Čeprav internet slovi kot prostor neskončnih možnosti in priložnosti, je realnost nekoliko drugačna.
Marsikdo se znajde v situaciji, ko postavi spletno stran, nato pa pričakuje, da se bodo obiskovalci kar usuli. A teh ni in ni od nikoder, čeprav je spletna stran na pogled privlačna, zanimiva in nasploh v skladu z najnovejšimi trendi. Konkurenca na spletu je velika in za vse enostavno ni prostora. Treba se je močno potruditi, na pot spletnega uspeha pa se je potrebno podati že na samem začetku, pri izbiri domene.
Domena
Zagotovo ni vseeno, katero domeno registrirate. Z dobro izbiro boste lahko zgradili močno blagovno znamko in prepoznavnost, s slabo pa boste dosegli povsem nasproten učinek. Pričnite pri imenu. Daleč najbolje bo, da je to enako imenu podjetja ali izdelka, ki ga imate na spletni strani namen prodajati. Ne izumljajte tople vode in nikar ne registrirajte domene, ki si je ne bo nihče nikoli zapomnil. Naj bo domena enostavna in čim krajša.
Nadaljujte z izbiro domenske končnice. Tukaj imate zelo veliko možnosti, vendar vse zagotovo ne pridejo v poštev. Po vsej verjetnosti bo najbolje, da se držite dobro poznanih navodil – izberite .si (za SLO stran), .com ali .net (za EN stran) ter .de ali .eu (za DE stran). Če boste postavili blog, razmislite o končnici .blog, v kolikor želite s svojo spletno stranjo še dodatno izstopati, sta na voljo tudi zanimivi končnici .guru in .ninja.
Gostovanje
Brez kakovostnega gostovanja ne morete pričakovati dobrih rezultatov, povezanih z vašo spletno stranjo. Ta mora biti vedno dosegljiva, zavarovana pred virusi, phishing in DDoS napadi, poleg tega pa mora tudi delovati kar se da hitro. Potrebujete torej zanesljivo, varno in predvsem hitro gostovanje. Hitrost je danes izjemnega pomena, saj ob vse pogostejši uporabi mobilnih naprav za brskanje po internetu vsi pričakujemo visoko odzivnost spletnih strani.
Preden se odločite za ponudnika, se prepričajte, da vam lahko ponudi SSD gostovanje, torej gostovanje na strežniku, v katerega so vgrajene SSD diskovne enote. Ne pozabite preveriti priporočil oziroma mnenj sedanjih in bivših naročnikov. Če boste videli, da večina s ponudnikom ni zadovoljna, bo to zadosten razlog, da poiščete drugega. Naš glas gre ponudniku NEOSERV, ki je prisoten že od leta 2003.
Spletna stran
Imate namen spletno stran naročiti pri nekom, ki vam jo bo izdelal za 100 ali 200 evrov? V takšne dogovore se raje ne spuščajte, saj za malo muzike enostavno ne morete pričakovati veliko. Na spletno stran glejte kot na pomembno investicijo, ki vam bo redno ustvarjala dobiček. Zagotovo jo boste morali kdaj prenoviti, toda naj bo že prva izdelana tako, kot se spodobi.
V kolikor imate znanje oziroma voljo in čas, si lahko spletno stran izdelate tudi sami. Veliko ponudnikov spletnega gostovanja vam omogoča preprosto namestitev sistema WordPress, v katerem je spletno stran izdelati precej enostavno. Na voljo je tudi na tisoče različnih grafičnih predlog, zato je skrb, da vaša spletna stran ali spletna trgovina ne bi izgledala dovolj unikatno, povsem odveč.
Vam ponudnik gostovanja omogoča dostop do nadzorne plošče cPanel? V njej boste lahko WordPress namestili zelo hitro in z le nekaj kliki. Podrobnejša navodila za WordPress namestitev prek cPanel si lahko ogledate tukaj.
Optimizacija spletne strani
Še preden pričnete s postavitvijo spletne strani, si na internetu preberite nekaj člankov o osnovah spletne optimizacije. Spletno stran morate namreč pravilno strukturirati in s posameznimi vsebinami ciljati na vnaprej določene ključne besede. To so iskalne poizvedbe, ki jih uporabniki interneta pogosto vtipkajo v spletne iskalnike.
Z optimizirano spletno stranjo boste za takšne ključne besede uvrščeni precej višje, kot bi bili sicer. Poleg predhodne analize ključnih besed je pomembno, da ustrezno sestavite vsebine, da na stran redno dodajate nove (pri tem si lahko pomagate z blogom), da dodajate tudi slike in video vsebine. Pri vsem tem imejte v mislih svoje obiskovalce – spletno stran pripravite na način, da se bodo enostavno znašli, se na spletni strani čim dlje zadržali in seveda opravili tudi nakup oziroma izpolnili obrazec za povpraševanje.
Spletno oglaševanje
Se vam besedna zveza spletno oglaševanje ne sliši prav nič obetavno, ker veste, da boste morali zanj odšteti kar nekaj denarja, rezultatov pa morda sploh ne bo videti? Brez skrbi, veliko je oglaševalskih agencij, ki se lahko pohvalijo z dobrimi rezultati in številnimi referencami. Če takšnim agencijam ne zaupate, pa se oglaševanja vedno lahko lotite sami. Vsekakor pa vam priporočamo, da vsaj na začetku svoje poti spletno stran oglašujete, da zanjo čim hitreje izve čim več uporabnikov interneta.
Priporočamo vam oglaševanje na več kanalih. Primarno se osredotočite na Google AdWords in Facebook. V obeh sistemih izdelajte kampanje in znotraj njih ustvarite oglasne skupine. V oglasne skupine umestite različne oglase, da boste videli, kateri se najbolje obnesejo. Kampanje ves čas spremljajte, prilagajajte in optimizirajte. Le tako boste lahko prišli do pozitivnega »ROI«.
Bonus: SSL certifikat
Ne veste, kaj je SSL certifikat? Preberite si članek »Zakaj si morate čim hitreje priskrbeti SSL certifikat?« in se prepričajte, da ne gre za nekaj nepomembnega. Nasprotno, uporaba SSL certifikata je danes praktično nujna, saj neposredno vpliva na uporabniško izkušnjo. Če ga ne boste imeli, se nikar ne čudite, zakaj večina obiskovalcev vaše spletne strani le-to zapusti po hitrem postopku.
Če boste upoštevali vse nasvete, ki smo vam jih podali v današnjem prispevku, uspeh enostavno ne more izostati. Le mirno, vztrajno in z veliko volje!
Comments are closed.