Izboru domene namenite dovolj časa

Tom 9. februarja, 2015 0
Izboru domene namenite dovolj časa

V sodobnem svetu je prisotnost na internetu za podjetja ključnega pomena, spletna stran pa je pogosto bolj pomembna od fizične poslovalnice. Nemalo podjetij posluje izključno preko spleta, medtem ko tudi tista, ki svojo dejavnost opravljajo v fizičnih poslovnih prostorih, ne zanemarjajo izjemnih prednosti učinkovite spletne strani. Svetovni splet je postal najbolj priljubljen medij za iskanje raznovrstnih informacij, kar mora seveda izkoristiti vsako ambiciozno podjetje. A priprava učinkovite spletne predstavitve terja kar nekaj časa in znanja, ali pa denarja, če izdelavo spletnih strani zaupamo drugim. Potem pa je tu še izbira domene. V vsakem primeru se je pametno posebej posvetiti oblikovanju spletne prisotnosti, kar pomeni, da moramo pravočasno poskrbeti za vse, kar bo našo predstavitev naredilo zares učinkovito in uporabno.

Med prvimi opravili, katerim se moramo posvetiti še pred začetkom priprave spletne strani, je prav gotovo izbira primerne domene. Spletna domena je naslov, na katerem bodo obiskovalci našli spletno stran, najpogosteje pa je prav domena najbolj konkretna simbolizacija spletne predstavitve. Tako se ime domene prikazuje na tiskanem promocijskem materialu, seveda pa tudi v povezavah, e-poštnih sporočilih, spletnih oglasih in podobno. Ime domene torej lahko razumemo kot nekakšno ime spletne strani, zato vsekakor ni vseeno, za kakšno domeno se odločimo. Ker ima spletna stran navadno le eno domeno ter te ne menjamo prav pogosto, je treba izbiri primerne domene posvetiti dovolj časa in pozornosti.

Izbor imena domene

Domena je sestavljena iz dveh delov – samega imena domene ter domenske končnice. Pametno se je najprej odločiti za slednjo. Gre za končnico, ki okvirno pove, za kakšno spletno stran gre in komu je namenjena. Poznamo splošne končnice, na primer .com, .org, .edu in podobne, ki označujejo okvirno vsebino spletne strani, ter državne končnice, ki so namenjene posameznim državam, na primer .si, .de, .us in podobno. Za večino končnic oziroma vrhnjih internetnih domen velja, da vsebina spletnih strani ni strogo določena, tako da imamo lahko na primer tudi na domeni .it spletno stran za slovenski trg, a vedno je dobro izbrati čim bolj domačo in poznano končnico. Nato pa seveda izberemo še primerno ime domene. Pogosto se odločimo kar za ime podjetja, včasih pa je boljša izbira zelo kratek opis dejavnosti, po katerih bodo iskale potencialne stranke. Univerzalnega recepta pri tem ni, vedno pa je pametno uporabiti kratko ime domene, ki je obenem dovolj informativno in enostavno. Za ime domene lahko uporabimo tudi blagovno znamko ali ime izdelka, lahko pa si izmislimo povsem novo ime, pod katerim bomo oglaševali novo spletno predstavitev. Kot rečeno, vse je odvisno od posameznega primera, vsekakor pa se je treba izbiri domene resno posvetiti.

Comments are closed.