5 napak pri optimizaciji spletne strani

Tom 7. julija, 2015 0
5 napak pri optimizaciji spletne strani

Optimizacija spletne strani je proces, s katerim želimo določeno spletno stran spraviti na višje pozicije v spletnih iskalnikih. Z optimizacijo največkrat ciljamo na izboljšanje pozicij v iskalniku Google, saj je tako v Sloveniji kot tudi v tujini najbolj pogosto uporabljen iskalnik.

Optimizacija je sestavljena iz več delov, primarno pa jo delimo na ON-site in OFF-site. Pri ON-site optimizaciji gre za prilagajanje elementov direktno na strani, medtem ko z OFF-site optimizacijo označujemo pridobivanje povratnih povezav.

ON-site in OFF-site optimizacija

Optimizacije spletne strani se moramo lotiti premišljeno, saj z napačnim pristopom lahko stvari le poslabšamo. Prav tako se moramo zavedati, da lahko prve omembe vredne rezultate pričakujemo šele po nekaj mesecih, saj je optimizacija dolgotrajen proces, ki se nikoli ne konča.

V nadaljevanju vam predstavljamo 5 najpogostejših napak, ki se pojavljajo pri procesu optimizacije spletne strani.

1) Prekomerna uporaba ključnih besed

Pred leti je bilo pozicije možno izboljšati s povečevanjem gostote ključnih besed znotraj vsebine. Te tehnike se še vedno poslužuje visok odstotek spletnih mojstrov, toda dejstvo je, da prekomerna uporaba ključnih besed lahko pozicijam škoduje. Predvsem pri novih straneh je zelo pomembno, da gostota ni previsoka.

2) Ključna beseda se ne pojavi v naslovu

Kaj je najbolj pomembno na posamezni podstrani, lahko Googlu enostavno poveste z ustreznim naslovom. Zato ni potrebe, da se ključna beseda še mnogokrat pojavi v sami vsebini, saj je že glede na naslov logično, o čem teče beseda na podstrani.

3) Slabe povratne povezave

Pomemben del optimizacije spletne strani predstavlja pridobivanje povratnih povezav. Včasih je bilo pomembno predvsem število povratnih povezav, medtem ko Google danes daje prednost kakovosti.

Slabe povratne povezave

Zato nikar ne pridobivajte slabih in z vašo spletno stranjo tematsko nepovezanih povezav, saj vam bodo naredile več škode kot koristi. Vpisovanje spletne strani v tisoč in en direktorij vam odsvetujemo, če pa se tega že lotite, uporabljajte unikatne opise in besedila povezav (anchor).

4) Preveč povezav z enakim besedilom

Ena izmed najpogostejših napak je pridobivanje velikega števila povratnih povezav z enakim ‘anchor‘ besedilom. Če želimo biti v Googlu visoko uvrščeni za ključno besedo ‘prevajanje’, ni dobro, da so vse povezave narejene na omenjeno besedo. Odstotek takšnih povezav naj bo največ 20 % glede na celoten portfelj povratnih povezav.

5) Neaktivnost na socialnih omrežjih

K uvrstitvam svoj delež prinesejo tudi tako imenovani socialni signali. Če boste na Facebook redno objavljali zanimive prispevke, ki jih bodo ljudje všečkali in delili dalje, bo to opazil tudi Google. Tako bo vedel, da gre za obiskano spletno stran, ki jo veliko obiskovalcev obišče tudi prek Facebooka. Aktivni ste lahko tudi na drugih socialnih omrežjih, npr. na Google+, Twitter in Pinterest.

Je Google že kdaj kaznoval vašo spletno stran? Veste, kaj je k temu botrovalo? Ste situacijo uspešno rešili? Zapišite svoje izkušnje v komentarju.

Comments are closed.